Monday, 2 February 2009

Pencalar kereta.........

Akhirnya saya dapat mencari jawapan siapa yang yang mencalar kereta saya tahun lepas (2008). Calar yang panjang. Sampai sekarang saya tak cat lagi sebab belanjanya besar. Bukan boleh tampal macam tu jer.

Kamu nak tau sapa budak yang calar kereta saya. Tak nak tau pun saya nak dedahkan. Budak yang tak punya perasaan tu adalah adik Monok, Fahmi namanya yang telah diberhentikan sekolah atas sebab ponteng sekolah. Sepatutnya dia tingkatan 3 sekarang.

Apalah kamu ni Fahmi !!!! Kamu kena bayar tau. Dianggap hutang sampailah kamu mati. Biar jadi kenangan kamu sampai kamu ada anak dan bila kamu tua, baru kamu fikir sendiri. Tak patutnya perlakuan kamu pada saya. Kamu akan berlawan dengan perasaan kamu nanti. Itu pun jika kamu ada perasaan............

Jumpa saya..............kalau nak selesai.......

4 comments:

Megat Azfar said...

hoh?? adik monok cikgu?? ish3... sian deh.. nape x polish jer calar tuh?? saye gune polish cap aper ke.. sume calar sume ilang!! cikgu nak?? beli lar.. ne ader pecume..hahahx

Cikgu Rashman said...

Kalo leh polish dah la saya buat. Ni keh tak leh nak polish. Calar dalam, cat luka....macam hati luka. Tunggu ler kamu kerja nanti, beli kete. Pas tu tercalar sikit jer, taulah ape rasa. Calar kete saya kan leh tutup or polish cam tu jer. Saya bagi kamu upah, kalo leh polish sampai ilang calar tu, cam mana ??? Sanggup....nanti bawak ler polish kamu ke sekolah. Saya bayar berkali ganda dari harga asal.Okay.....

Megat Azfar said...

wo~~ ahahax..cikgu2..siyes sangat sal bende ni..So, saya siyes la sekarang ni..

Pada peamatan saya, moleklah benar kalau Cikgu Rasman lapik kerete cikgu denagn pelapik wane kelabu tuh!! So, kalau pelajar nak calar, as long as diyer kene bukak pelapik kete tuh bawu di calarkan.. Tapi nampak cam janggal la plak..hahah..

FARAHNYEMAHMULYA said...

wah macamner cikgu tahu dia yang calarkan?
hahaha
ke serkap jarang je ni