Friday, 3 October 2008

Sejarah Tercipta...!!! PKR Naik BERHALA ~ ref Malaysiakini

 

2 hari aku offline dan baru tengahari tadi aku sempat online untuk beberapa ketika... masuk CC online bukak google reader dan carik berita menarik...
Aku harap dapat berita hot dari KERA, tau -tau dapat berita hot dari PKR... syabas PKR... untuk kali ke-2 dalam minggu ni hangpa buat gempak... gempak dan "bongok"... parti lain makin hari makin maju kedepan, parti hangpa makin hari makin maju kebelakang.yang terbaru sekali nampak gaya dah nak pi zaman sembah berhala.
Rujuk pada berita ni - Sejarah Tercipta !! - REF MALAYSIAKINI betoi la tu... sejarah tercipta... hangpa memang pandai cipta sejarah... sejarah mangkuk-ayun.sejarah yang memula hangpa cipta ialah berkenaan "sedekah seks"... ni gila babi punya sejarah.belajar agama tinggi sangat sampai kepala otak tak boleh nak pikiaq sedekah dengan habuan... apa punya bangang.
Sejarah yang ke-2 ialah "replika" DSAI, tapi aku lagi suka panggil menatang tu "BERHALA"... sebab apa panggil berhala? sebab dalam Islam tak pernah ajat benda-benda macam tu hatta Nabi dulu pun menentang kewujudan berhala atau pun replika.hangpa ingat DSAI tu "DEWA" ka?
Hari tu hangpa kecoh kata UMNO/BN parti rasuah tup tup orang hangpa sendiri kene cekup pasai rasuah... apa punya turrr...!!?
Hari tu hangpa kecoh kata UMNO/BN parti kaki betina tup tup orang hangpa sendiri mengaku main betina... apa punya turrr...!!!
Hari tu hangpa kecoh kata UMNO/BN parti belit pasai rasuah tup tup orang parti hangpa pun belit jugak siap habaq yang tu "sedekah"... kepala pak dia la oi...
Hari tu hangpa kecoh habaq semua yang jadik kat atas tu "konspirasi" tup tup hari ni hangpa penaik BERHALA tu awat? konspirasi jugak ka?
Aku tak reti apebende yang hangpa cuba nak buat ni? Islamik ka? aku tau la dalam PKR tu bukan 100% ahlinya beragama Islam... tapi hangpa yang Islam kena la habaq dekat yang bukan Islam benda tu HARAM.tak kan tak tau BERHALA/REPLIKA ni HARAM???
Kalau dah tak boleh nak habaq, sekurang-kurangnya jangan la nak involve sekali dalam projek tu... yang paling aku terkejut dan tak boleh terima sekali bila aku tengok nama-nama yang terlibat - Y.B Amiruddin saari (ADUN batu caves), Y.B manikavasagam (MP KAPAR), Y.B Sivarasah (MP SUBANG) dan Y.B William Leong (M.P SELAYANG).
Yang aku hilite kaler merah tu tak sepatutnya terlibat dalam projek HARAM ni... hang tak tau ka benda alah ni BIDAAH?
Aku rasa lagi baik hangpa turunkan balik BERHALA tu sebelum keadaan jadi tambah kusut.
Hangpa kene pi masuk kelas pondok balik la... mengarut apa ni??? nak ajaq anak-anak muda sembah BERHALA DSAI ka?
Cukup la Islam HadHari yang mengelirukan, tak payah buat Islam PKR pulak... Bengong Betoi...!!!

Perisik Rakyat

No comments: