Tuesday, 26 August 2008

HADIAH HARI JADI 24 OGOS

Saya nak ucap terima kasih kepada Fadz sebab memberikan hadiah sempena hari jadi pada 24 Ogos lepas. Tak sangka pulak saya diberi hadiah hari jadi. Suatu penghargaan pada saya. Tambahan pulak saya ni cikgu yang agak tegas juga ( tapi tah , kadang-kadang tak juga ). Cikgu disiplin, nak buat macam mana.

Sekali lagi, terima kasih kerana atas hadiah tu. Bukan harga jadi nilaian tapi keikhlasan.
Insyaallah, saya akan terus bantu kamu dan kawan-kawan yang lain. Cuma dengarlah nasihat saya yang ikhlas tu. Sebab pengalaman mengajar senior-senior kamu dulu, kadang-kadang memeritkan hati dan perasaan saya.

Selalu online blog saya untuk ambil info terkini yang saya update. Walaupun ada yang merungut, tapi kamu semua kena terima kaedah belajar ICT. Ubahlah minda walaupun kamu semua budak kampung. Jangan cari alasan tapi usahalah melepasi halangan.

Saya cikgu kamu yang selalu mendoakan kejayaan kamu semua.
Dengarlah nasihat saya....

No comments: